Studia II stopnia stacjonarne - MSG: Międzynarodowa ekonomia menedżerska
Absolwent posiada wiedzę z zakresu: |
- finansów behawioralnych i ekonomii behawioralnej,
- strategii i technik negocjacji w biznesie międzynarodowym,
- psychologii biznesu i motywacji,
- koordynacji zespołów pracowniczych,
- strategii zarządzania własnością intelektualną.
|
Absolwent nabywa umiejętności: |
- kierowania zespołami pracowniczymi,
- kierowania projektami,
- budowy klimatu zaufania w biznesie.
|
Uzyskane efekty uczenia się umożliwiają absolwentowi: |
- pracę na stanowiskach charakteryzujących się dużym poziomem odpowiedzialności związanym ze znaczącym kontaktem z ludźmi, głównie w przedsiębiorstwach, instytucjach finansowych, a także w jednostkach władzy państwowej oraz samorządowej,
- pracę w korporacjach i instytucjach w zakresie tworzenia strategii przedsiębiorstw działających w otoczeniu międzynarodowym (np. kierownik projektu, account manager);
|
Przedmioty specjalnościowe: |
- Makroekonomia menedżerska
- Globalizacja a wyzwania menedżerskie
- Psychologia biznesu
- Strategie przedsiębiorstwa
- Ekonomia behawioralna
- Innowacje w przedsiębiorstwie
- Strategie zarządzania własnością intelektualną
- Porozumienie w biznesie
- Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
- Finanse behawioralne
- Symulacje i gry menedżerskie
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Decyzje inwestycyjne korporacji globalnych
|
Przykładowe tematy prac dyplomowych: |
- Rola menedżera we współczesnej organizacji.
- Zarządzanie płynnością finansową podmiotów gospodarczych.
- Przedsiębiorczość kobiet w Polsce- uwarunkowania.
- Employer Branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy na przykładzie X.
- Kulturowe uwarunkowania decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach ponadnarodowych.
- Rola marki w budowie wartości przedsiębiorstwa – analiza na przykładach X i Y.
- Strategie ekspansji międzynarodowej w branży odzieżowej na przykładach przedsiębiorstw X i Y.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w celach marketingowych – analiza na przykładzie spółki X.
- Innowacyjność przedsiębiorstw z branży telekomunikacyjnej w Polsce i Niemczech na przykładzie spółek X i Y.
|