Studia I stopnia niestacjonarne - MSG: Międzynarodowa ekonomia menedżerska



Absolwent posiada wiedzę z zakresu:

  • prawidłowości funkcjonowania rynku i podmiotów rynkowych,
  • kształtowania przywództwa menedżerskiego,
  • zarządzania operacyjnego i strategicznego,
  • zachowania konsumentów i marketingu relacyjnego,
  • komunikacji międzyludzkiej, wiedzę z zakresu zarządzania małym przedsiębiorstwem.

Absolwent nabywa umiejętności:

  • profesjonalnej obsługi klientów poprzez dogłębne zrozumienie mechanizmów rządzących zachowaniem konsumentów i marketingiem relacyjnym,
  • kierowania sprzedażą,
  • prowadzenia negocjacji handlowych i budowy współpracy rynkowej w wymiarze międzynarodowym,
  • sporządzania podstawowych dokumentów menedżerskich,
  • komunikowania się w grupie i prowadzenia pracy zespołowej ze względu na duży wymiar zajęć aktywizujących i warsztatów interaktywnych.

Uzyskane efekty uczenia się umożliwiają absolwentowi:

  • pracę na stanowiskach charakteryzujących się dużym poziomem odpowiedzialności związanym ze znaczącym kontaktem z ludźmi, głównie w przedsiębiorstwach, instytucjach finansowych, a także w jednostkach władzy państwowej oraz samorządowej,
  • pracę w korporacjach i instytucjach w zakresie tworzenia strategii przedsiębiorstw działających w otoczeniu międzynarodowym (np. kierownik projektu, account manager);

Przedmioty specjalnościowe:

  • Przywództwo menedżerskie
  • Podstawy ekonomii menedżerskiej
  • Warsztaty menedżerskie
  • Biznesowe aplikacje międzynarodowych organizacji gospodarczych
  • Logistyka marketingowa
  • Techniki kreatywnego myślenia
  • Elektroniczne systemy zarządzania
  • Zachowania konsumentów i marketing relacyjny
  • Komunikacja międzyludzka
  • Zarządzanie małym przedsiębiorstwem
  • Kształtowanie zachowań pracowników
  • Korespondencja biznesowa w języku angielskim

Opiekun specjalności:





dr Bożena Kłusek-Wojciszke

Katedra Transportu i Handlu Morskiego
Zakład Gospodarki Globalnej
e-mail:bozena.klusek-wojciszke@ug.edu.pl