Studia I stopnia niestacjonarne - MSG: Międzynarodowa ekonomia menedżerska
Absolwent posiada wiedzę z zakresu: |
- prawidłowości funkcjonowania rynku i podmiotów rynkowych,
- kształtowania przywództwa menedżerskiego,
- zarządzania operacyjnego i strategicznego,
- zachowania konsumentów i marketingu relacyjnego,
- komunikacji międzyludzkiej, wiedzę z zakresu zarządzania małym przedsiębiorstwem.
|
Absolwent nabywa umiejętności: |
- profesjonalnej obsługi klientów poprzez dogłębne zrozumienie mechanizmów rządzących zachowaniem konsumentów i marketingiem relacyjnym,
- kierowania sprzedażą,
- prowadzenia negocjacji handlowych i budowy współpracy rynkowej w wymiarze międzynarodowym,
- sporządzania podstawowych dokumentów menedżerskich,
- komunikowania się w grupie i prowadzenia pracy zespołowej ze względu na duży wymiar zajęć aktywizujących i warsztatów interaktywnych.
|
Uzyskane efekty uczenia się umożliwiają absolwentowi: |
- pracę na stanowiskach charakteryzujących się dużym poziomem odpowiedzialności związanym ze znaczącym kontaktem z ludźmi, głównie w przedsiębiorstwach, instytucjach finansowych, a także w jednostkach władzy państwowej oraz samorządowej,
- pracę w korporacjach i instytucjach w zakresie tworzenia strategii przedsiębiorstw działających w otoczeniu międzynarodowym (np. kierownik projektu, account manager);
|
Przedmioty specjalnościowe: |
- Przywództwo menedżerskie
- Podstawy ekonomii menedżerskiej
- Warsztaty menedżerskie
- Biznesowe aplikacje międzynarodowych organizacji gospodarczych
- Logistyka marketingowa
- Techniki kreatywnego myślenia
- Elektroniczne systemy zarządzania
- Zachowania konsumentów i marketing relacyjny
- Komunikacja międzyludzka
- Zarządzanie małym przedsiębiorstwem
- Kształtowanie zachowań pracowników
- Korespondencja biznesowa w języku angielskim
|