Studia I stopnia stacjonarne - MSG: Marketing międzynarodowy
Absolwent posiada wiedzę z zakresu: |
- technik komunikacji marketingowej,
- analizy otoczenia firmy,
- badań rynkowych badań postępowania nabywcy,
- procesu sprzedaży i negocjacji handlowych.
|
Absolwent nabywa umiejętności: |
- skutecznego negocjowania i prowadzenia prezentacji handlowych,
- wykorzystania narzędzi marketingowych do tworzenia przewagi konkurencyjnej w różnych branżach,
- samodzielnej oceny zjawisk rynkowych oraz sprawnej reakcji na nie.
|
Uzyskane efekty uczenia się umożliwiają absolwentowi: |
- pracę w przedsiębiorstwach i instytucjach na stanowiskach związanych z zarządzaniem marketingowym (np. specjalista ds. reklamy, public relations, badań rynkowych).
|
Przedmioty specjalnościowe: |
- Marketing w mediach społecznościowych
- Badania marketingowe
- Komunikacja marketingowa
- Symulacje rynkowe
- Marketing usług
- Postępowanie nabywców
- Sprzedaż i negocjacje
- Zarządzanie marką
- Prawne aspekty marketingu
- Wskaźniki marketingowe
- Marketing polityczny
- Techniki prezentacji handlowej
- eMarketing
|