Studia II stopnia stacjonarne - Ekonomia: E-commerce
Absolwent posiada wiedzę z zakresu: |
Absolwent specjalności E- commerce posiada wiedzę niezbędną do wprowadzania na rynek i rozwijania sklepów internetowych oraz serwisów eCommerce. W czasie trwania studiów nabywa specjalistyczną wiedzę z zakresu:
- funkcjonowania przedsiębiorstwa internetowego,
- logistyki procesów sprzedaży on-line,
- rynku e-commerce w Polsce i na świecie,
- metryk analityki internetowej, potwierdzonej certyfikatem Google Analytics Qualified Individual,
- koncepcji Omnichannel w marketingu,
- budowany strategii biznesowych w działalności przedsiębiorstwa w Internecie,
- kampanii PPC, potwierdzonej certyfikatami: Google AdWords certification
|
Absolwent nabywa umiejętności: |
Studenci nabywają praktyczne umiejętności obsługi narzędzi potrzebnych w pracy na stanowiskach: eCommerce Manager, specjalista SEM/SEO, Product Manager, PPC Manager, Analityk, Kierownik Kreatywny. Po ukończeniu specjalności E-commerce absolwenci:- tworzą strategie marketingu wielokanałowego,
- analizują ruch metodami jakościowymi i ilościowymi,
- tworzą kampanie marketingowe,
- budują ruch w serwisach internetowych,
- optymalizują konwersję, tworzyą testy A/B
- stosują najnowocześniejsze narzędzia zarządzania leadami sprzedażowymi,
- zarządzają lejkiem sprzedażowym w handlu on-line,
- tworzą biznes plany.
|
Uzyskane efekty uczenia się umożliwiają absolwentowi: |
- Absolwenci prowadzą projekty polegające na przenoszeniu procesów sprzedaży przedsiębiorstw do Internetu. Absolwenci zarządzają marketingiem internetowym, tworzą kampanie sprzedażowe, analizują jakość pozyskanego ruchu oraz tworzą strategie rozwoju.
- Absolwent tworzą nowe produkty internetowe, usługi w chmurze, opracowują biznes plany pozyskując finansowanie dla ich rozwoju (startupy tego typu są niejednokrotnie zostały dofinansowane ze środków funduszy typu Venture Capital).
|
Przedmioty specjalnościowe: |
- Strategie e-biznesu
- Hurtownie danych w zarządzaniu
- Psychologia zachowań konsumenckich w Internecie
- Zarządzanie treścią w witrynach internetowych
- Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
- Logistyczna obsługa e-commerce
- Analityka danych webowych
- Omnichanel w handlu elektronicznym
- Warsztaty menadżerskie
|
Przykładowe tematy prac dyplomowych: |
- Projekt kampanii marketingowej na Facebooku.
- Analiza bankowości elektronicznej w Polsce/na przykładzie banku X.
- Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na konkurencyjność regionu.
- Autorski projekt marketingowej kampanii wirusowej w Internecie.
- Wykorzystywanie social media przez przedsiębiorstwa w celach marketingowych i wizerunkowych.
- Aprecjacja zainteresowania firmą wskutek efektywności programu lojalnościowego
- Bezpieczeństwo bankowości internetowej.
- SEO copywriting i jego przełożenie na sprzedaż internetową.
|