Studia I stopnia niestacjonarne - Ekonomia: Biznes elektroniczny
Absolwent posiada wiedzę z zakresu: |
- rozwiązań handlu elektronicznego, bezpieczeństwa w handlu internetowym,
- zasad budowy i zarządzania sklepem internetowym, oprogramowania eMarket, Quck.Card, osCommerce, ZenCard, Wordpress,
- audytu stron WWW,
- wykorzystania narzędzi marketingu w Internecie,
- tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości (w zakresie tworzenia start-up),
- możliwości zastosowania technik pozycjonowania witryn internetowych w wyszukiwarkach dla przedsiębiorstw oraz zbadania ich wpływu na modele biznesowe tych podmiotów.
- technologii internetowych , społeczeństwa informacyjnego i gospodarki elektronicznej (większość przedmiotów realizowana jest w laboratoriach komputerowych),
|
Absolwent nabywa umiejętności: |
- twórczego i efektywnego funkcjonowania w gospodarce elektronicznej,
- wdrażania rozwiązań z zakresu handlu elektronicznego,
- przeprowadzenia analizy użyteczności strony internetowej, analizy zachowania użytkowników witryny internetowej i zaprojektowania pod tym kątem odpowiedniego interfejsu
- brania udziału w analizach i ocenach alternatywnych rozwiązań problemów ekonomicznych w Internecie i dobierania metody oraz instrumentów pozwalających racjonalnie je rozstrzygać,
- przygotowania konkretnych rozwiązań dotyczących optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Potrafi zaproponować rozwiązania, które mogą polepszyć pozycję w wyszukiwarce.
|
Uzyskane efekty uczenia się umożliwiają absolwentowi: |
- prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie,
- wszechstronne wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych w procesach biznesowych,
- tworzenie możliwości biznesowych w środowisku on-line.
- określanie priorytetów, planowanie i organizowanie zadań związanych z badaniem, analizą i projektowaniem użytecznych serwisów internetowych.
|
Przedmioty specjalnościowe: |
- Podstawy biznesu elektronicznego
- Start-up w e-biznesie
- Technologie informatyczne w e-biznesie
- Prawo i bezpieczeństwo w gospodarce elektronicznej
- Optymalizacja witryn internetowych
- Badania rynku
- Sklepy i witryny internetowe
- Komunikacja marketingowa w Internecie
- Projektowanie user experience Informatyczne systemy zarządzania w transporcie morskim
- Wykorzystanie komputerów w analizie ekonomicznej
|