Studia I stopnia stacjonarne - MSG: Biznes międzynarodowy




Absolwent posiada wiedzę z zakresu:

  • budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
  • prowadzenia skutecznych działań handlowych w otoczeniu międzynarodowym
  • obsługi logistycznej biznesu międzynarodowego, w tym pozyskiwania dostawców, zarządzania zakupami i zapasami magazynowymi
  • źródeł ryzyka w biznesie międzynarodowym i sposobów zarządzania ryzykiem,
  • budowania i zarządzania zespołem w otoczeniu międzynarodowym.

Absolwent nabywa umiejętności:

  • kreatywnego wykorzystywania wiedzy z zakresu przedsiębiorczości za pomocą metody design thinking,
  • przygotowania i realizacji projektów biznesowych,
  • opracowywania procedur z zakresu obsługi handlowej i logistycznej w biznesie międzynarodowym,
  • komunikowania się z partnerami biznesowymi w zróżnicowanym kulturowo środowisku.

Uzyskane efekty uczenia się i perspektywy zatrudnienia:

  • pracę w przedsiębiorstwach, instytucjach rządowych i organizacjach międzynarodowych związanych z procesem wymiany handlowej z zagranicą
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej na rynku globalnym

Przedmioty specjalnościowe:

  • Badania rynkowe
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
  • Procedury i dokumenty w biznesie międzynarodowym
  • Obsługa logistyczna biznesu międzynarodowego
  • Transport i spedycja w handlu międzynarodowym
  • Ryzyko i ubezpieczenia w biznesie międzynarodowym
  • Design Thinking w biznesie międzynarodowym
  • Komunikacja w biznesie międzynarodowym
  • Zarządzanie zespołem w biznesie międzynarodowym
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Warsztaty projektowe


Program specjalności Biznes międzynarodowy

 

Opiekun specjalności:





dr Anna Sperska

Katedra Biznesu Międzynarodowego
Zakład Handlu Zagranicznego
e-mail: anna.sperska@ug.edu.pl