Do II edycji konkursu zgłoszone zostały na Wydziale Ekonomicznym UG następujące prace magisterskie obronione w r.a. 2015/2016:
- mgr Karol Malinowski, Eksport artykułów spożywczych z Polski do Chin, promotor: prof. dr hab. Ewa Oziewicz
- mgr Marta Balejko, E-mail marketing jako przykład marketingu bezpośredniego tworzącego wartość i budującego komunikację, promotor: dr Marcin Skurczyński
- mgr Damian Tetzlaf, Znaczenie ropy naftowej w rozwoju gospodarczym Nigerii, promotor: dr hab. Hanna Treder, prof. UG
- mgr Anna Pontus, Wpływ naftowego kontraktu stulecia na eksploatację azerskich złóż ropy naftowej z 1994 r. na gospodarkę Azerbejdżanu, promotor: dr Tomasz Michałowski
W wyniku postępowania kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez Wydziałową Komisję Konkursową do etapu ogólnopolskiego zostały wytypowane dwie prace: mgr. Karola Malinowskiego oraz mgr Marty Balejko.
W wyniku rozstrzygnięcia konkursu, spośród dwunastu prac magisterskich zgłoszonych przez wszystkie ośrodki akademickie, najwyższe noty od recenzentów uzyskały następujące prace:
- I nagroda - nagroda w wysokości 5000 zł: mgr Patrycja Judyta Góralczyk, Uniwersytet Łódzki,
Exchange Traded Funds na polskim rynku kapitałowym
- II nagroda - nagroda w wysokości 3000 zł: mgr Mariusz Maziarz, Szkoła Główna Handlowa,
Międzynarodowa analiza zależności przyczynowych relacji wartości wspólnotowych i wzrostu gospodarczego
- III nagroda (ex aequo) - nagroda w wysokości 2 x 1000 zł:
- mgr Dominika Stańska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,
Kształtowanie trendów generacji Y za pomocą społecznościowych aplikacji mobilnych – Instagram, Snapchat, Tinder
- mgr Anastazja Wołowiec, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
Globalizacja usług - business proces offshoring a outsourcing
Nagrody zostały wręczone laureatom 20 maja 2016 r. w czasie ogólnopolskiej Konferencji Dydaktycznej zorganizowanej przez Instytut Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego.
Promotorzy nagrodzonych prac otrzymali okolicznościowe dyplomy.
LAUREATOM SERDECZNIE GRATULUJEMY!