| PODSTAWY MAKROEKONOMII, 2009 (WE, SSL, EK, GR. A-F) ROK II |
| MAKROEKONOMIA 2, Moduł III, 2009 (I SMSU, EK; NMSU) ROK I |
| MAKROEKONOMIA, 2009 (WMFiI, ME) ROK I |
| MAKROEKONOMIA, 2009 (WZ, ZSZ, IiE, GR. 101) ROK I |
| MARKETING RELACYJNY, 2009 (MSM, SMSU, MSG) |
| Makroekonomia (semestr I) |
| Makroekonomia (semestr II) |
| Ekonomia Menadżerska (studium MBA) |
| Podstawowe problemy makroekonomiczne (studia zaoczne) |
| Strategie polskich przedsiębiorstw w UE (studia zaoczne) |
| Marketing bezpośredni (studia zaoczne) |
| Zrozumieć gospodarkę - makroekonomia menedżerska I (II, III NSL, NSM) |
| Zrozumieć gospodarkę - makroekonomia menedżerska II ( II, IV, V SSL, SSM) |