Marketing na Wydziale Ekonomicznym UG to dwie specjalności:

 

Studia I stopnia stacjonarne - Marketing międzynarodowy

 

Studia II stopnia stacjonarne - Międzynarodowe strategie marketingowe

 

 

 

 Opinie naszych absolwentów:

 

 

Adam Królikowski

 

 

Absolwent jednolitych studiów magisterskich kierunek ekonomia, specjalność: marketing (obrona: 14/7/2003), menedżer, przedsiębiorca.


Jeśli po ostatniej klasie liceum lub na początku studiów w dalszym ciągu nie wiesz, czym chciałbyś się w życiu zająć i co osiągnąć - Marketing na Wydziale Ekonomicznym UG będzie dla Ciebie idealnym wyborem. Wszechstronnie rozwijające studia, które można ukończyć niewielkim nakładem pracy, dzięki czemu pozostanie Ci jeszcze mnóstwo czasu do wykorzystania na inne przyjemności.

Już w czasie studiów zająłem się działalnością gospodarczą, na początku dzierżawiąc od Lasów Państwowych teren pod sezonowy parking nad morzem w Lubiatowie i pole kempingowe na półwyspie jeziora Dobrego. Od 2002 roku prowadzę supermarket internetowy Dodomku.pl, który aktualnie jest jednym z największych internetowych sklepów spożywczych w Polsce.
 
 
 
 

Marta Lauterbach

 

 

 

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich kierunek ekonomia, specjalność: marketing (obrona: 22/6/2006, wyróżnienie dla najlepszej absolwentki specjalności Marketing w 2006 roku); biegły rewident, główna księgowa.


Studia


Studiom na Wydziale Ekonomicznym UG zawdzięczam zdobycie obszernej wiedzy z zakresu ekonomii, finansów oraz zasad funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej. Projekty rozwijające kreatywność, doskonalenie umiejętności pracy zespołowej oraz twórczego rozwiązywania problemów to zdolności, które są szczególnie cenione i rozwijane w trakcie zajęć na specjalności Marketing.
Wydział Ekonomiczny to również miejsce, w którym poznałam wiele inspirujących osób, z którymi moje ścieżki zawodowe i prywatne przeplatają się do dnia dzisiejszego. 
Okres studiów wspominam niezwykle ciepło, a możliwości które otwierają się po ich zakończeniu są nieograniczone!


Praca zawodowa


Pierwsze kroki zawodowej kariery stawiałam w Kancelarii Biegłych Rewidentów Moore Stephens. Praca w audycie umożliwiła mi poznanie szerokiego spektrum zagadnień księgowych w spółkach o zróżnicowanych profilach działalności w branży produkcyjnej i usługowej. Podczas pracy w Kancelarii odbyłam również aplikację i zdobyłam uprawnienia biegłego rewidenta, które otwierają furtkę do pracy w różnych gałęziach świata finansów i rachunkowości.  W kolejnych latach odpowiadałam za sprawozdawczość finansową giełdowej spółki deweloperskiej Inpro S.A., zajmowałam stanowisko głównej księgowej w spółce produkcyjnej z grupy kapitałowej Inpro-InBet sp. z o. o., następnie pracowałam jako główna księgowa w grupie spółek zajmujących się budową, komercjalizacją i administrowaniem nieruchomościami komercyjnymi (RWS Investment Group). Obecnie mam możliwość rozwijania swoich zawodowych pasji pracując na stanowisku głównej księgowej w gdyńskim biurze międzynarodowej korporacji Sony Pictures.
 

 

 

 

 

 


Mikołaj Topolski

 

 

Absolwent Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych (obrona: lipiec 2020); urodzony w Gdyni, dorastał w Sopocie i Gdańsku; hobbystyczny pasjonat muzyki, entuzjasta aktywności na świeżym powietrzu, akcji charytatywnych pomocy zwierzętom i sportu motorowego.


Na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego studiowała niegdyś moja rodzina, co nakłoniło mnie do kontynuowania tradycji…
Od momentu rozpoczęcia nauki na Wydziale Ekonomicznym UG szczególnie interesowałem się tematem negocjacji handlowych i reklamą, w związku z tym, wybór specjalności Marketing wydawał się naturalny. Obok ciekawego programu zajęć, do studiowania na specjalności Marketing przyciągnęło mnie moje zainteresowanie poruszanymi w programie zajęć tematami.
2 lipca 2020 r. obroniłem pracę licencjacką, dotyczącą promowania artystów w internecie, przygotowaną pod kierunkiem doktora Marcina Krzaczka.
Obecnie finalizuję moją znajomość języka szwedzkiego, która rozpoczęła się na Wydziale Ekonomicznym, by zacząć pracę zawodową w Marketingu z wykorzystaniem tego języka.
 
 
 

Anna Arent

 

 

 

Absolwentka specjalności MM i MSM, obrona: lipiec 2020

 

Jeśli miałabym ponownie wybierać Uczelnię, Wydział i specjalność - bez zastanowienia wybrałabym ponownie Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego i specjalność związaną z marketingiem! Już od początku bardzo chciałam studiować marketing. Na licencjacie wybierając specjalność Marketing międzynarodowy poznałam wiele narzędzi i instrumentów marketingowych. Dodatkowo zajęcia były bardzo interesujące, dotyczyły nie tylko podstawowych, ponadczasowych informacji ale też aktualnych nowinek / nowości. Bardzo dobrze wspominam całą kadrę wykładającą na specjalności. Dzięki wybraniu tej specjalności (Marketing międzynarodowy) już w czasie studiów udało mi się podjąć prace, w której wykorzystywałam zdobytą wiedzę. Po zakończeniu studiów pierwszego stopnia zdecydowałam się na kontynuację i pogłębianie wiedzy na temat marketingu - na studia drugiego stopnia wybrałam specjalność Międzynarodowe strategie marketingowe. Muszę przyznać, że dzięki kolejnym 4 semestrom udało mi się jeszcze bardziej zagłębić się w tajniki marketingu, reklamy, pr i innych. Jeśli zastanawiasz się nad specjalnością,  lubisz śledzić nowe wydarzenia, wyszukiwać informacje, lubisz prace w grupie, tworzenie niezwykłych rzeczy i projektów, Twoim marzeniem jest kreatywna praca zawodowa, liczysz na życzliwą, sympatyczną kadrę i pomocnego opiekuna too...  specjalności dla CIEBIE!